We change the world

Własne w pełni wyposażone centrum serwisowe i szkoleniowe pod kierownictwem certyfikowanego inżyniera oraz wsparcie zespołu ponad 100 inżynierów producenta wyspecjalizowanych w różnych asortymentach pozwala nam świadczyć usługi serwisowe najwyższej klasy.

Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe jest krótszy niż jedna doba, a dzięki temu, że wszystkie elementy i układy urządzenia zostały zaprojektowane i wyprodukowane we własnej fabryce Anysort posiadamy stały dostęp do części zamiennych i eksploatacyjnych.

Filozofią SmartSort Company jest utrzymywanie długotrwałych relacji z naszymi klientami, dlatego okres użytkowania przez państwa naszych urządzeń jest dla nas szczególnie ważny. Żeby zapewnić najwyższą jakość usług serwisowych dbamy o to, żeby nasi inżynierowie stale podnosili swoje kompetencje wraz z rozwojem naszych urządzeń, a reakcja centrum serwisowego w przypadku ewentualnej usterki odbywa się w okresie krótszym niż jedna doba.

Regularny serwis naszych urządzeń zapewnia im bezawaryjne działanie na długie lata, a każda wizyta naszego technika to okazja by dostroić państwa sortownik optyczny do aktualnych warunków działania i zmian w asortymencie.